keskiviikko 14. joulukuuta 2011

RAKAS JOULUPUKKI

Minä olen ollut ihan varmasti niin kiltti kun vain osaan ja kykenen koko tämän vuoden.  Jos nyt joskus käyttäydyn hiukan äkkipikaisesti niin sinä aivan varmasti tiedät, että toiset ihmiset osaavat provosoida ja minä provosoitua.  Tänäänkin onnistuin hillitsemään itseni, vaikka tiukkaa teki.  Näkihän tontut sen, näkihän?  Niille pikkuhitlerinkuvatuksille, jotka työskentelevät työnvälitystoimistossa ja ovat leipiintyneet työhönsä ja tykkäävät nostaa itseään ja omaa arvoaan ylemmäs painamalla asiakkaitaan alas voisit tuoda pelkkiä risuja ja mielellään piikkisiä sellaisia.

Rakas joulupukki, sinä tiedät myös sen, että minä olen työteliäs ja hyvä tyyppi ja annan toisten elää, mutta odotan sitä samaa myös muilta.

Rakas joulupukki, sinä ymmärrät myös vapaaehtoistyön merkityksen tässä kovassa ja suorituskeskeisessä yhteiskunnassa ja olet varmaan tontuilta kuullut, että kaikki työ mitä olen tässä tehnyt ja tykkään tehdä, ei ole rahassa mitattavissa.    Olen viettänyt aikaani mummujen ja pappojen seurassa, kuunnellen heitä ja keskustellen heidän kanssaan, antaen heille jotain paljon arvokkaampaa kuin työpanos jollekin yritykselle, josta voisin saada 10-15 euroa/tunti.

Kuten tiedät niin suunnittelin suuria tälle vuodelle ja lähdinkin niitä toteuttamaan.  Nyt olen melko väsynyt ja minusta olisi hienoa saada viettää joulua ystävien ja sukulaisten (edes joidenkin) seurassa, nauttien runsaista joulupöydän antimista ja joulurauhasta.  Jos nyt ehdottomasti tahdot lahjoja minulle tuoda niin miten olisi; auto, siis ihan oikea toimiva auto ja sinne hanskalokeroon sen verran rahaa, että minulla olisi varaa sitä vielä käyttääkin.  Uusi koirakin olisi tilauksessa (hihihihiiiii... sen varauksen olen kyllä jo tehnyt, taisit senkin tietää), mutta vielä puuttuu rahaa siitäkin.  Jotain pientä kivaa voisit tuoda mun Tytöillekin.  Ei minulla sitten muuta, mutta jos jotain tulee mieleeni lisää niin laitan sen tähän samaan kirjeeseen jatkoksi, että muista rakas joulupukki katsoa minun päivityksiäni <3   Tiedän, että tämän vuoden kiireisintä aikaa sinulle, mutta kiitos siitä, että  jaksoit lukea tämän.

- Meeri -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti